SHOCKWAVE THERAPIE

LENTEAANBIEDING !

Ook U wilt nu echt eens vlot

van uw klachten af ?

Reeds velen gingen u voor ...!

Profiteer dan ook van onze Lente Aanbieding !!

[geldig tot eind mei 2024]

*   Gratis Echografie bij Intake t.w.v. € 35,-

*  € 15 korting op de eerste 3 LASER
of ShockWave behandelingen

t.w.v. € 45,=   UW VOORDEEL : 80 EURO !

ESWT ShockWave Therapie

Hoe werkt ESWT ShockWave Therapie?

Met ESWT (Extra Corporeal ShockWave Therapy) kunt u door behandeling met GEFOCUSSEERDE HIGH ENERGY SHOCKWAVE, snel van uw pijn of peesontsteking af zijn zonder een operatie! Deze nieuwe manier van pijnbestrijding vind zijn oorsprong in 1980 toen urologen voor het eerst nierstenen vergruisden door middel van schokgolven: de zogenaamde Lithotrypsie of ESWL genoemd.

ESWT wordt inmiddels beschouwd als één van de meest innoverende ontwikkelingen in de recente (pijn-) behandeling van aandoeningen van het bewegingsapparaat. In tegenstelling tot conventionele behandelmethodes wordt met ShockWave-therapie de pijn rechtstreeks bij de oorsprong bestreden zonder medicatie of chirurgie. De methode is inmiddels zeer goed wetenschappelijk onderbouwd en de effecten zijn overduidelijk vastgesteld.

Bij welke klachten ShockWave Therapie?

Chronische pijnklachten zijn vaak behandelbaar met deze nieuwe vorm van pijnbestrijding. Bijvoorbeeld

• Verkalkingen in het algemeen (in spieren, pezen, gewrichten etc)
  • Schouderklachten, o.a. met verkalkingen
  • Slijmbeursontstekingen (schouder, heup)
  • Tenniselleboog (epicondylitis lateralis)

Lees alle indicaties voor shockwave.

Hoe vaak en kosten ShockWave?

Uit onderzoek blijkt dat het optimale [duurzame] behandelresultaat voor shockwave therapie bij sommige indicaties [bv. tennisarm] vaak bereikt wordt bij circa 5 tot 10 behandelingen, bij andere [bv bij forse schouderverkalkingen, ernstige Fasciitis Plantaris] bij tussen de circa. 7 en 10 behandelingen. We vertellen u ook graag meer over de kosten van Shockwave.

Is alle ShockWave hetzelfde?

Bij Fysiotherapie & ShockWave Doetinchem, wordt uitsluitend gewerkt met gefocusseerde High Energy Shockwave om veel gerichter te kunnen behandelen en schade aan de huid en omringende structuren te voorkomen. Veel fysiotherapeuten gebruiken ”Low Energy RSWT Shockwave”, en noemen deze apparatuur vaak ten onrechte ShockWave, echter dit is zeer onjuist en misleidend: behandeling met dit soort apparatuur is totaal niet te vergelijken met de ESWT behandeling en de apparatuur zoals in ons centrum. Dat is Low Energy, bouwt veel minder druk op, maakt gebruik van LANGE pulsen en is bovendien NIET gefocusseerd. Niet wat je wilt, bij dergelijke aandoeningen..! U wilt natuurlijk het beste, en dan is er maar 1 weg: ESWT ShockWave!

Ervaringen met Shockwave

Bent u benieuwd naar ervaringen van patiënten met Shockwave therapie? Wij hebben een aantal Ervaringen met ShockWave therapie voor u op een rijtje gezet.

Afspraak maken?

Wilt u direct een afspraak maken? Dat kan via ons inschrijfformulier of telefonisch.